Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво е необходимо за смяна на обикновените фарове с оригинални ксенонови

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При биксенона няма премигване при палене. Поне при мене е така.Дали баластите са различни или нещо друго има ?
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      При биксенона няма премигване при палене. Поне при мене е така.Дали баластите са различни или нещо друго има ?
      Всичко зависи от качеството на баластите. По-качествените не се "притесняват" от флуктуациите на напрежението а стабилното напрежение не им пречи. Поради това стабилното напрежение, което се получава при отложения старт е добро за всички видове баласти.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        То може би и затова цената на оригиналните е такава
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #19
          Аз съм със слим баласти за по 30 лв парчето и те са достатъчно добри за да не им се налага отложен старт.

          Накратко - ниската цена не означава непременно ниско качество. И обратното.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Аз съм със слим баласти за по 30 лв парчето и те са достатъчно добри за да не им се налага отложен старт.

            Накратко - ниската цена не означава непременно ниско качество. И обратното.
            Така е,ако знаеш от какво имаш нужда и знаеш какво да си купиш
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
              Добре де, тук аз ти довърших темата и си реших проблема още тогава!
              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=94438&page=2
              Не се коси колега. Просто не помня, че си писал. Ще разгледам какво си писал.
              Иначе по темата. Какви са най-важните характеристики за цялата система. Да знам по какво да търся в ибей или на друго място. Видяло се е, че цената не е гаранция.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Аз съм със слим баласти за по 30 лв парчето и те са достатъчно добри за да не им се налага отложен старт.
                Накратко - ниската цена не означава непременно ниско качество. И обратното.
                А баластите за ксенон и биксенон еднакви ли са?

                Тоест, моята кола е с някакъв обикновен ксенон на късите, свети хубаво ( за мен) , но заслепява хората, и от дългите изобщо няма смисъл, щото светят по-слабо от късите.

                Ако си взема да си сложа едни биксенон лупи, ще мога ли да си ползвам сегашната инсталация и баласти?

                И има ли как да остане и дрл модула с нормалните крушки на дългите, да си светят през деня?


                Май трябваше да си пусна отделна тема... модераторите да местят ако преценят.
                Last edited by dhtj; d.m.y г., 07:28.
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  А баластите за ксенон и биксенон еднакви ли са?

                  Тоест, моята кола е с някакъв обикновен ксенон на късите, свети хубаво ( за мен) , но заслепява хората, и от дългите изобщо няма смисъл, щото светят по-слабо от късите.

                  Ако си взема да си сложа едни биксенон лупи, ще мога ли да си ползвам сегашната инсталация и баласти?

                  И има ли как да остане и дрл модула с нормалните крушки на дългите, да си светят през деня?


                  Май трябваше да си пусна отделна тема... модераторите да местят ако преценят.
                  Няма разлика в баластите. Би-ксенонът е само механична система над нормален (от електрическа гледна точка) ксенон.

                  Има начин DRL модулът да си остане да работи с дългите.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Има начин DRL модулът да си остане да работи с дългите.
                    Как? Трябва да прекарам още един чифт кабели от ръчката до фаровете ли?
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Как? Трябва да прекарам още един чифт кабели от ръчката до фаровете ли?
                      Какъв е настоящият DRL модул. Само пукса автоматично фаровете или им понижава и мощността?

                      Да разбирам, че досега си ползвал късите за дневни а сега искаш на късите да сложиш би-ксенон а дългите да ползваш за дневни?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        На 159 би-ксенона на практика е електромагнит управляващ подвижна пластина. Затова няма примигване при преминаване къси/дълги, на практика е една крушка която свети постоянно, само пластината пред нея пада и пуска голям сноп светлина през лупата.
                        На практика най-безболезнения и евтин вариант е афтърмаркет китайчета и монтаж в твоите фарове. Те са на същия принцип (пак са би-ксенон), само дето крушките им са Н1 и са 5пъти по-евтини от оригиналните D1S.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #27
                          При 166 FL с фабричен би-ксенон на рефлекторите за дългите има халогенни крушки и те се ползват само за светлинен клаксон.

                          И при 159 ли е така?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Най-вътрешните работят и при светкавица и при дълги, т.е. дълги от би-ксенона и дълги от най-вътрешните едновременно.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Какъв е настоящият DRL модул. Само пукса автоматично фаровете или им понижава и мощността?

                              Да разбирам, че досега си ползвал късите за дневни а сега искаш на късите да сложиш би-ксенон а дългите да ползваш за дневни?
                              Нее не.
                              На късите имам ксенон.
                              На дългите имам "стандартни" крушки и ДРЛ модул от елимекс, който им понижава мощността.

                              Искам да сменя ксенона с биксенон, а сегашните дълги да си останат само за дневни.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • #30
                                Дългите трябва ли да светят на пълната си мощност заедно с дългите от би-ксенона?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X